Viziune
Ne mândrim să fim un business românesc exemplar. Suntem recunoscuți în Transilvania ca o companie stabilă, care a crescut prin forțe proprii. Credem că cel mai sigur drum este cel pe care ți-l faci singur, cu sârguință și ambiție. Ținem la drumul nostru și facem fiecare pas cu perseverență. Ne păstrăm verticalitatea, indiferent de situație. Nu facem niciodată compromisuri la calitatea muncii noastre sau a produselor care ne ies pe poartă. Suntem o echipă unită, care a reușit întotdeauna să se dezvolte și să funcționeze în armonie.
Misiune
Existăm pentru a oferi clienților noștri calitate și onestitate prin produsele noastre, rodul unui business exemplar sănătos, făcut cu grijă și respect față de comunitate.
Valori
Credem în…
Perseverență: Facem lucrurile să se întâmple. Avem o voință de fier, care ne ghidează spre țelul nostru. Ne urmărim întotdeauna obiectivele, cu răbdare, stăruință și determinare.
Hărnicie: Suntem vrednici. Muncim cu zel în fiecare zi, astfel încât să livrăm constant valoare clienților și partenerilor de business. Cu multă sârguință, suntem capabili să obținem rezultate în mod eficient.
Echipă: Suntem uniți. Credem că fiecare dintre noi are un rol esențial în reușita business-ului. Ne bazăm pe expertiza fiecăruia și învățăm unii de la alții.
Onestitate: Facem lucrurile corect, ca pentru noi. Din respect pentru consumator și comunitate, facem totul așa cum trebuie. Suntem onești în ceea ce livrăm, fără compromisuri.
Echipa de conducere
- Andrei Ursulescu – CEO Scandia Food
- Andrei Hareț – Deputy CEO
- Petru Dubou – CEO Divizia Mezeluri
- Gelu Minea – Director Comercial
- Mihai Giurgiu – Director Producție
- Adrian Orbai – Regional Sales Manager
- Adrian Monea – Area Sales Manager (Horeca Transilvania)
- Nicolae Lancrajan – Area Sales Manager (Centru)
- Sergiu Gorgan – Area Sales Manager (Vest)
- Alexandru Moise – Area Sales Manager (Sibiu-Vâlcea)
- Dragoș Tăruș – Area Sales Manager (București)
- Cătălin Adamuță – Export Manager
Istoricul companiei
2000
- Societatea comercială „Agra Internațional”, așa cum s-a numit inițial actuala companie Agra’s, a fost înființată în anul 2000, în urma preluării unui activ al S.C. Agra Alba S.A., societate specializată în procesarea cărnii.
- Agra’s a început cu o unitate de procesare carne și un punct de sacrificare, având o dotare tehnică redusă. În primul an, s-a continuat producția cu dotările existente, utilizându-se materii prime achiziționate de pe piața internă și de la punctul propriu de sacrificare. Capacitatea de producție era destul de scăzută, de circa 500 kg/ zi.
2001
- Din anul 2001, Agra’s a renunțat la punctul de sacrificare și a început importarea materiilor prime necesare producției, alături de dezvoltarea bazei de clienți și a rețelei de distribuție. Odată cu creșterea cifrei de afaceri și a profitului, s-au realizat investiții constante în mărirea capacităților și a spațiilor de producție și de depozitare, în achiziția de utilaje noi, în dezvoltarea logisticii de desfacere, și a fost adoptată o politică de marketing unitară.
- În următorii 4 ani, au fost continuate investițiile în facilitățile de producție și desfacere, s-au achiziționat noi utilaje, iar echipa de angajați a crescut constant.
2005
- În 2005 a fost demarat programul principal de investiție pentru realizarea „Complexului de Procesare Industrială a Cărnii” (Program SAPARD). Complexul a fost terminat și inaugurat în octombrie 2006, având o capacitate de procesare de 20 tone/ zi, investiția totalizând 4 milioane euro. Prin acest program s-au realizat investiții importante în utilaje, flotă auto și IT. Acestea au vizat în principal dezvoltarea fabricii de preparate din carne, dotată integral cu tehnologie de ultimă generație, având în prezent o capacitate de producție de 7300 tone/ an, construcția unui depozit frigorific integrat, cu o capacitate de stocare materii prime congelate de 200 tone, și dezvoltarea flotei auto pentru distribuție, prin achiziționarea și echiparea a 30 de autoutilitare si 30 de autoturisme pentru agenții comerciali proprii.
2007
- În anul 2007, Agra’s a devenit societate pe acțiuni, moment în care au fost realizate o serie de modificări la nivel organizatoric, al managementului de producție și comercial.
2010
- Anul 2010 a marcat intrarea pe piața de retail, prin lansarea rețelei de magazine proprii Agra’s. În prezent, rețeaua de magazine numără 7 locații de tip market și supermarket, compania având în plan extinderea acestui business în viitor.
2016
- În 2016 se vor finaliza proiectele de modernizare și extindere a capacităților de producție pentru produsele crud-uscate.
2021
- În Decembrie 2021, Scandia Food achiziționează fabrica de mezeluri Agra’s. Preluarea companiei de către Scandia Food aduce o extindere a portofoliului de produse dar și a capacităților de producție și procesare a cărnii la nivel de grup, extinzând astfel capabilitățile în categoria de mezeluri
2022
- În Februarie 2022, Agra’s isi modifica forma juridica din societate pe actiuni in societate cu raspundere limitata.
- Agra’s devine Agra’s Food Factory SRL
Livrăm produse cu adevărat oneste
Cum se fac mezelurile la Agra’s.
Tradiție îmbinată cu tehnologii de ultimă oră care îndeplinesc normele europene HACCP și ISO 22000
Gama Mezeluri Sibiu reprezintă reușita noastră de a schimba, în bine, calitatea produselor tradiționale aflate pe piață. Mezeluri Sibiu reprezintă ce avem noi mai bun de oferit: din carne atent selecționată și pregătită cu multă pricepere, respectând cele mai înalte standarde de calitate. În fiecare produs din gama Mezeluri Sibiu se regăsesc atât tradiția ardelenească, cât și experiența și profesionalismul echipei noastre.
Produsele din gama Avantaj sunt destinate clienților obișnuiți cu gustul condimentelor și aromelor puternice, bine afumate, specifice Transilvaniei. Mezeluri Avantaj reprezintă alternativa accesibilă de produse gustoase, făcute pe placul românilor. Cu un aspect apetisant și un gust inconfundabil, mezelurile Avantaj sunt potrivite oricărei mese.